Ce e cu blogul acesta?

Probabil vă întrebați cu toții (sau nu, cel mai probabil nu, dar de dragul artei să presupunem că vă întrebați) ce e cu blogul acesta...

Ei bine, acest blog nu este nimic mai mult decât un mod prin care să îmi „vomit (dar într-un mod delicat și drăguț) gândurile”. :)) Nu știu ce m-a determinat să fac asta, însă am găsit postarea asta noaptea trecută când aveam chef de orice numai de somn nu, așa că am zis, waw, ce idee bună, de ce să scriu doar într-un caiet și să consum hârtii și pixuri degeaba, când aș putea să împărtășesc asta cu mai mulți oameni (deși momentan sunt maxim 4 persoane care o să se uite aici, și 2 dintre ele sunt părinții mei, dar astea sunt detalii).


Așa că, ăsta e blogul, unde probabil o să găsiți diferite idei de ale mele, demne să mă trimită la Socola (sau nu, cine știe), păreri și interpretări a diverse chestii care îmi vin în minte când mă plictisesc, probabil poze cu desene și alte idei cu care nu știu ce să fac. :)))

O altă întrebare pe care ați putea-o avea: De ce The Universe Painted in Thoughts ? Păi, consider că universul e ceva extrem de complex, arta e de asemenea ceva ce eu văd intim și expresiv, iar gândurile în sine sunt poate aproape la fel de profunde ca ceea ce constituie universul (știți voi, stele, planele, alea alea), iar modul în care fiecare om reușește să își umple permanent mintea de asemenea chestii (gânduri), mi se pare interesant. Nu știu exact dacă eu chiar am explicat care e faza cu titlul, dar m-am gândit că ar fi o idee bună să unesc toate astea și boom! A ieșit asta, sooo.... :>

Iar acum câteva lucruri despre mine (pentru că, de ce nu?):

1. Mă cheamă Bianca.
2. Am 16 ani. :)))
3. Mai am un blog, dar despre cărți, care nu e doar al meu, cu recenzii și chestii de astea (link  aici dacă interesează pe careva).
4. Sunt înnebunită după tot ce ține de secolele XVIII-XIX (în special Anglia secolelor XVIII-XIX-rochii de pe vremea aia și așa), dar mai multe probabil o sa spun într-o postare doar legată de chestia asta.


5. Îmi plac foarte mult BVB, Marilyn Manson (în principal până în 2000, dar există și CÂTEVA chestii drăguțe și după), Rob Zombie, NIN. Și Evanescence mi se pare o trupă drăguță din cele câteva melodii pe care le-am ascultat acum câteva zile. :)))
6. Îmi place să desenez, dar doar alb-negru ca să zic așa.
7. Îmi place și să cânt :)))
8. Urăsc să mă plictisesc, mereu trebuie să fac ceva, așa că...mda... :))
9. Iubesc să citesc, orice îmi cade în mână.
10. Vreau să lucrez pe viitor în domeniul IT.

Și cam atât cred că e suficient... 

O zi faină!

(Și m-am gândit să închei fiecare postare cu un citat, deci uitați citatul :))) )

The best preparation for tomorrow is doing your best today.

Comentarii

  1. Super! Abia astept si alte postari de la tine. Tine-o tot asa!❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes! <3 Ai deja un fan aici! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi pune copyright pe locuțiunea "a vomita gândurile" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes in continuare,sunt deja una dintre fanele tale,imi place foarte mult ,si condider ca e un mod frumos de a ti impartasi gandurile cu ceilalti !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Care e blogul tau despre carti? Chiar sunt curioasa sa il citesc (;

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atașez aici un link^^
      https://cartisiprafdestele.blogspot.com
      (nu tot ce e aici e făcut de mine, dar scrie la finalul postării ;) )

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

„Știu că nu știu nimic, și nici măcar asta nu știu.”

Noi nu putem opri timpul, dar nici el nu ne poate opri pe noi

Noi și timpul - o răstălmăcire a haosului